Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 5. etape af Tour de Romandie

Optakt: 5. etape af Tour de Romandie

28. april 2024 13:52Foto: Sirotti

Richard Carapaz bekræftede sin genfødsel med en storslået sejr på kongeetapen, men den største vinder var Carlos Rodriguez, der fik skovlen under Juan Ayuso og nu ligner en stensikker vinder af årets udgave af det schweiziske storløb. Søndag slutter løbet nemlig for andet år i træk med en af sine lettere etaper, og denne gang er den endda historisk let, hvorfor der ikke burde være meget, der kan stå i vejen for, at sprinterne akkurat som sidste år får det sidste ord på det, der ligner en drivvåd dag i Romandiet.

Artiklen fortsætter efter videoen.

SÆT DIT MANAGERHOLD TIL GIROEN - VIND FLOTTE PRÆMIER!
FELTET.DK'S NYE APP: FØLG LØBENE FRA START TIL SLUT

 

Ruten

Traditionelt er løbet sluttet med enkeltstarten, men det sker af og til, at man afviger fra modellen og afvikler tidskørslen allerede fredag. I de tilfælde plejer løbets få sprintere at få det sidste ord, som de senest gjorde det i 2023, hvor Fernando Gaviria sejrede, og 2018, hvor Pascal Ackermann vandt sidste etape, og meget taler for, at det også vil være tilfældet i år. Med enkeltstarten placeret to dage tidligere slutter løbet nemlig som for anden gang i træk med en af sine letteste etaper, og modsat sidste år er den endda meget let. Blot 1600 højdemeter skal der tilbagelægges på en for løbet sjældent flad dag, og selvom der skam er en lille bakke på den rundstrækning, der er rammen om det meste af løbet, vil det være meget overraskende, hvis ikke de relativt mange sprintere, der er til start i år, skal have det sidste ord.

 

I alt skal der tilbagelægges bare 150,8 km med både start og mål i Vernier, og der er tale om en næsten ren rundstrækningsetape. Fra byens centrum kører man ud til den sydvestlige udkant, hvor den reelle start gives, og her kører man et ultrakort stykke på bare 1,1 km ad en flad vej mod sydvest ned til rundstrækningen.

 

Læs også
Optakt: 7. etape af Giro d’Italia

 

Den er 34,7 km lang og skal tilbagelægges fire gange. Først kører man ad let stigende veje mod sydvest ned til det sydligste punkt, hvorefter man kører mod først nordvest og siden sydvest igennem let faldende terræn. I det vestligste punkt drejer man mod nordøst for at køre op og ned ad en bakke, inden det går mod nord ad et kort fladt stykke.

 

Nu venter dagens hovedudfordring, når man kører mod nordvest op ad kategori 3-stigningen Dardagny (1,3 km, 5,0%), der er en jævn stigning, hvis top rundes efter hhv. 17,1 km, 51,8 km, 86,5 km og 121,2 km - dvs. for sidste gang med 29,6 km igen. Derfra fortsætter det med at stige mod nordvest, inden man kører mod nordvest og sydøst igennem let kuperet terræn.

 

Det går nu mod øst ad en lidt kringlet nedkørsel, inden man kører mod øst og sydvest ad let stigende veje frem til udkanten af byen Cartigny, hvor der køres en spurt på anden og fjerde omgang efter hhv. 64,1 km og 133,5 km. Slutteligt kører man mod øst, sydvest og sydøst ad en relativt flad vej tilbage til rundstrækningens udgangspunkt.

 

Efter sidste omgang drejer man mod nordøst for at køre ad let kuperede veje tilbage mod Vernier. I byen Lancy drejer man med 4900 m igen mod nord for at køre ad generelt let stigende veje det sidste stykke ind mod målbyen, idet de sidste 2 km er helt flade. Det går herfra ad en helt lige og bred hovedvej uden udfordringer frem til en teknisk finale, hvor man skal dreje tre gange med hhv. 1500 m, 1200 m og bare 400 m igen.

 

Etapen byder på i alt 1607 højdemeter.

 

Vernier har ikke tidligere i dette årtusinde været mål for et stort cykelløb.

 

 

 

 

Læs også
Giro d'Italia-analyse: Da det spanske talent udstillede forfaldet

 

 

 

 

SÆT DIT MANAGERHOLD TIL GIROEN - VIND FLOTTE PRÆMIER!
FELTET.DK'S NYE APP: FØLG LØBENE FRA START TIL SLUT

 

Vejret

Efter en flot lørdag vender Romandiets berygtede regnvejr tilbage - og denne gang sker det ”rigtigt”! Således venter en dag med en konstant nedbørsrisiko på 75-85%, mens temperaturen vil være 12-13 grader. Til gengæld vil det slet ikke være blæsende med en svag til let vind (7-8 km/t), der er svær at blive klog på. Den vil mest komme fra sydvest, men vil også være i vest og synes at slutte i syd. Det gør det svært at beskrive vindretningen, men kan vi stole på en sydlig vind i finalen, vil der på sidste omgang være med- og sidemedvind på første del af rundstrækningen, indtil man kort efter stigningen får mod- og sidemodvind. Derefter får man først sidemed- og siden medvind på stykket tilbage til Vernier, indtil man får sidemodvind over de sidste 1200 m.

 

Analyse af 4. etape

Her kan du læse min analyse af, hvordan kongeetapen bekræftede, at det i moderne cykelsport ofte er vidunderbørnene, der spiller hovedrollerne, men at veteranerne også stadig kan spille prominente biroller.

 

Favoritterne

Flertallet af ugelange etapeløb sørger for at designe en sidste etape, der kan gøre forskelle i klassementet. Det gør Tour de Romandie som regel også, men det er nu andet år i træk, vi bydes på en af de sjældne udgaver, hvor vi ikke skal tilbringe søndagen med en nervepirrende enkeltstart. Tværtimod er det kun uheld, der kan forhindre Carlos Rodriguez til at tage sin første store etapeløbssejr.

 

I år er det endda endnu mere ekstraordinært end sidste år. Her havde vi nemlig en for Romandiet ret klassisk sprinteretape, hvor svære stigninger undervejs kunne rydde ud i feltet, akkurat som vi så det på1. etape i onsdags, hvor mange af sprinterne blev sat af. Helt anderledes er det i år, hvor etapen efter løbets standard er helt uhørt let.

 

Måske er det også derfor, at løbet har tiltrukket hele tre relativt rene sprintere i form af Alberto Dainese, der ellers normalt klatrer ret godt, Matteo Moschetti og Emils Liepins. Den slags ryttere plejer ellers at gå en stor bue uden om løbet, men i år deltager flere af den slags ryttere end vanligt. Allerede 1. etape bød på færre klatreudfordringer end normalt, og da den alligevel viste sig for svær for dem alle, har de haft denne etape hængende som en gulerod, mens de kæmpede sig igennem de seneste tre dage.

 

Læs også
Dansker udgået efter styrt

 

Derfor regner jeg heller ikke med den helt store dramatik denne søndag. På sidste etape i et etapeløb ser man meget ofte, at der alligevel kommer kamp om at ramme udbruddet, og det vil jeg også forvente denne gang, eksempelvis fra de sprinterløse hold som Jayco, UAE og Visma, der har fået meget lidt ud af løbet. Når udbruddet er kørt, regner jeg med, at sprinterholdene hurtigt tager kontrol. Jeg anser det som stensikkert, at Tudor vil tage ansvar, og hvis Moschettis og Liepins’ deltagelse skal give mening, skal Q36.5 og DSM også gå ind i arbejdet, i hvert fald hvis det bliver nødvendigt. Det er også muligt, at Ineos vil føre, når de nu har både en sprinter og en førertrøje, og jeg vil også tro, at Lidl er klar på at give en hånd med. Måske vil vi endda også se Ag2r fremme, når de allerede har vundet én gang.

 

Alt tyder på, at det bliver miserabelt regnvejr, og den slags øger altid chancen for en udbrudssejr. Udbrud har da også en ret god historik i dette løb, men med så mange sprintere til start vil det undre mig, hvis de bliver snydt. De vil formentlig køre med ret stram elastik, og derfor forventer jeg en massespurt. Jeg forventer dog også en ret hurtig etape, for udbruddet kan godt blive ret stærkt.

 

Selve spurten er endog meget kringlet. Vi har hele tre sving inden for de sidste 1500 m, og det sidste kommer endda bare 400 m fra stregen. Det betyder, at det er en spurt, hvor positionering bliver altafgørende og vil betyde langt mere end fart. Jeg kan også godt frygte for, hvordan det går i svingene på de forventeligt våde veje, og får vi styrt, bliver det endnu vigtigere at sidde fremme. Den lette og korte etape taler til gengæld for, at folk vil være relativt friske, men det er nu ikke stensikkert. Er udbruddet stærkt, bliver det en hurtig etape i dårligt vejr, og derudover har holdet nu fem hårde dage i benene.

 

At positionering betyder mere end fart, gør også, at det er en ret åben spurt, for af gode grunde har vi et felt, hvor der ikke er store, forkromede sprintertog. Det er derfor en etape, der kan have ganske mange vindere, men jeg går med Thibau Nys. Vi så ellers sidste år, at han nok mangler lidt fart i forhold til de klassiske sprinteretaper, men det betyder ikke så meget her. Nej, her er det langt vigtigere, at han har feltets klart bedste lead-out man i form af Simone Consonni. Vi så allerede på 1. etape, at italieneren havde kurs mod at sætte Nys perfekt op, og havde belgieren holdt det italienske hjul, er jeg næsten stensikker på, at han havde vundet.

 

Det er klart, at det skaber usikkerhed, at han tabte hjulet. Han mangler stadig rutine i denne slags finaler, men holder han fast i sin landsmand, står han uhyre stærkt inden svinget, særligt når resten af toget med Jacopo Mosca, Tao Geoghegan Hart og ikke mindst Patrick Konrad også er meget overbevisende. Vi skal stadig lære lidt om hans restitution, men den var storartet i Ungarn, og regnvejr kan ikke genere en belgisk crossrytter. Med Consonni som våben tror jeg på, at vidunderbarnet tager sin anden sejr.

 

Faktisk vil jeg også rangere Simone Consonni som en af favoritterne. I lyset af rollefordelingen i onsdags bliver jeg overrasket, hvis ikke de kører for Nys, men taber han igen hjulet, kan det ende med, at Consonni kører sin egen spurt. Med sin gode positioneringsevne står han fremragende i denne finale, for han er utvivlsomt en af de hurtigste i dette felt - måske også hurtigere end Nys.

 

Jeg tror, at jeg vil pege på Emils Liepins som nr. 2. Letten har spurtet en anelse skuffende i år, men han er utvivlsomt stadig en af de hurtigste i dette felt. Der er et par stykker, der er hurtigere, men til gengæld har Liepins noget andet. Dels ved vi, at han er god i positionskampen, som han senest viste i Catalonien, men dels har han også et uhyggeligt stærkt tog. Han mangler en Consonni, men hvis ikke toget taber på sin manglende rutine, er der ingen tvivl om, at de med Patrick Eddy, Sean Flynn, Pavel Bittner og Niklas Märkl har mere samlet fart end alle andre. Den slags er nok til at vinde i en finale, der mest handler om positionering, og vi ved, at det er Liepins og ikke Bittner, der skal spurte. DSM har momentum lige nu, og de kan sagtens vinde igen i morgen - måske endda to gange på samme dag. Taber han hjulet, vil hans lead-out man kunne ende godt, og jeg vil tro, at det er Märkl, der har mest erfaring i den rolle.

 

Selvfølgelig kan det også blive Alberto Dainese. Vi så i onsdags, at han stadig ikke er på toppen efter sin skade, men denne etape er heldigvis dejligt enkel - i hvert fald lige indtil finalen. Og det er netop problemet. Vi ved, at Dainese har det uhyre svært i positionskampen, og derfor er det en regulær katastrofe, at han har mistet Maikel Zijlaard. Med hollænderen ved sin side havde han nok været min favorit, men nu ser det langt vanskeligere ud. Han har dog stadig Arthur Kluckers og ikke mindst Luc Wirtgen, der har noget fart, men det tog blegner voldsomt i forhold til Lidl og DSM. Heldigvis er sprinterfeltet svagt og positionskampen derfor nok mindre intens, og heldigvis har han faktisk positioneret sig godt på Mallorca og i Loire, men i denne finale skal det flaske sig, hvis han skal vinde med den tårnhøje fart, vi ellers ved, at han har.

 

Anderledes er det med Milan Menten. Han har ikke Daineses fart, men til gengæld er han god i positionskampen. Det er en vigtigere evne i denne finale, og da han tillige er hurtigere end de fleste, har han bestemt en god chance for at vinde. Hans tog med Andreas Kron og Jarrad Drizners ser også ganske stærkt ud, men det er lidt for smalt. De får svært ved at konkurrere med Lidl og DSM, men de er stadig stærke nok til at servicere positioneringsstærke Menten godt. Sidder de få, der er hurtigere, længere tilbage, kan han helt sikkert tage den sejr, han var så tæt på forleden.

 

Læs også
Lykkelig Cavendish: Vi gjorde, som vi ville

 

Sammen med Dainese er der ingen tvivl om, at Matteo Moschetti er hurtigst i dette felt. Det så vi med hans flotte spurt i Almeria, og denne etape er så let, at han bør kunne komme med hjem, hvis ikke han er for mærket af de seneste dage. Problemet er barre, at han er til start med et hold bestående af klatrere, og han har vel endda endnu ringere støtte end Dainese. Han har dog en god mand i Fabio Christen, og man kan håbe, at det er nok i et felt med få sprintere. Han er lidt svingende i sin positionering, men oftest sidder han ganske pænt, selv når støtten er begrænset. Lykkes det, er jeg ikke i tvivl om hans fart - men han er også den eneste sprinter, der risikerer at blive sat undervejs.

 

Hvad gør Ag2r? De har både Andrea Vendrame og Dorian Godon, og det kan gå begge veje. Jeg vil dog tro, at de på denne lette etape går med Vendrame, der normalt vil være deres sprinter i dette løb, nu hvor Godon ikke har en trøje at tage, men det er klart, at Godons sejr gør, at det kan være anderledes. Ingen af dem er de allerhurtigste i dette felt, men de har den store fordel, at de har hinanden samt Jordan Labrosse og Bruno Armirail. Det betyder, at de har bedre støtte end de fleste andre, og vi ved også, at Vendrame tidligere - i hvert fald inden Vueltaen - har positioneret sig meget stærkt. Den kombination er nok til at vinde, selvom ingen af dem er de hurtigstem og så ved vii jo endda, at de begge elsker regnvejr.

 

Et andet hold med et stærkt tog er Bahrain. De har nemlig Edoardo Zambanini og Cameron Scott til at køre for de erklærede sprintere Matevz Govekar og Nikias Arndt. Særligt med Scott er det faktisk så godt et tog, at de kan ende med at dominere, men desværre tvivler jeg på deres fart. Vi så senest på 1. etape, at Govekar ikke er verdens hurtigste, og det er længe siden, Arndt for alvor har imponeret med sin fart, som vi senest så i Baskerlandet. Heldigvis er det en spurt, de kan vinde på deres positionering og dermed via det stærke tog, men når de begge samtidig har vist svaghedstegn i positionskampen anser jeg en sejr for usandsynlig, men stadig mulig.

 

Deltager Soudal i spurten? Jeg tror det ikke. En teknisk finale på våde veje er næppe ideel, særligt ikke for Julian Alaphilippe lige inden Giroen, men udelukkes kan det ikke. De har nemlig også Kasper Asgreen, der kørte spurten i onsdags, og selvom det her var ret tydeligt, at Asgreen manglede noget fart, og vi ved, at Alaphilippe er slået af de bedre sprintere på sin fart, kan de med hinanden som hjælp godt vinde i en finale, der er så teknisk som denne. Jeg vil tro, at de begge helst vil i udbrud og ikke vil tage chancer på de våde veje, men giver de den et skud, kan de ved fælles hjælp måske gøre det - særligt Alaphilippe, der vil være som en fisk i vandet i det sene sving.

 

Det er en af de bedre chancer for Clement Venturini. Han har spurtet skuffende i flere år, men netop derfor er denne finale glimrende for ham. Han har altid været god i positionskampen, og mange sving på våde veje er perfekte for den teknisk dygtige crossrytter. Desværre lider han under slet ikke at have et tog, og derfor skal det virkelig flaske sig, men han plejer nu på egen hånd at klare det ganske pænt.

Alex Aranburu missede sin store chance i onsdags, hvor den hårde etape passede ham bedre. Denne etape er langt mindre ideel, særligt fordi han viste en meget skuffende fart i Baskerlandet. I forvejen har han altid været for langsom til denne slags spurter, men paradoksalt nok kan det sene sving hjælpe ham, selvom han har meget svag støtte. Hans positionering har ellers altid været et problem, men den gik uventet godt på alle sprinteretaper i Baskerlandet. Hvis han kan gentage det, er det muligt for ham at vinde, selvom han som udgangspunkt mangler farten.

 

Så er der Ethan Hayter. Nu imponerede han så stort i dag, og så ved vi næsten, at han i morgen bliver sat som den første. Selv den svage udgave af Hayter bør dog klare denne etape, men desværre er den alt, alt andet end ideel. Holdet er her for klassementet, og han vel kun Magnus Sheffield som en form for lead-out man. I forvejen har jeg meget svært ved at se ham være aggressiv i en teknisk finale på våde veje, og når han så heller ikke har et hold, skal det flaske sig. Han er endda også langsommere end de rigtige sprintere, men han kan nu slå mange af de ovennævnte på fart. Derfor kan det lade sig gøre, hvis han alligevel sidder rigtigt.

 

Det er også en chance for lidt oprejsning til kriseramte Stefano Oldani. Jeg kan næsten ikke huske hans seneste massespurt, men i dette felt bør han være relativt konkurrencedygtig. Det kræver, at han kan klare sig i positionskampen, og her står han faktisk ikke så ringe med sin støtte fra Axel Mariault og Benjamin Thomas. Han plejer også selv at være hæderligt i den kamp, men trods den tekniske finale kan jeg ikke se ham have farten til at vinde.

 

Langt bedre støtte har Tim van Dijke. Et tog med Jan Tratnik og Koen Bouwman ser faktisk ganske kapabelt ud, men det stærkeste tog er det ikke. Vi ved også fra tidligere, at Van Dijke har det svært i positionskampen, som vi fik bekræftet i onsdags, og hans fart i flade spurter har heller ikke været overbevisende. Hans gode støtte giver ham en chancen, men jeg er ikke alt for optimistisk på hans vegne.

 

Meget af det samme kan siges om Dion Smith. De har både ham, Tom Paquot og Roel van Sintmaartensdijk, men jeg vil forvente, at de går med førstnævnte. Han har aldrig haft farten til at vinde i denne slags flade spurter, men toget ser ganske pænt ud. Det fører jo ret langt i denne finale, og derfor kan det sagtens blive til et ganske fint resultat. Det er bare svært at se ham vinde.

 

Læs også
Jury truede Pogacar med diskvalifikation

 

Efter dagens nedtur må man formode, at UAE giver Ivo Oliveira chancen. Det er godt nok meget sjældent, han spurter, og der er ikke noget, der tyder på, at han har farten. Selvom holdet er stærkt, er det bestemt heller ikke megen støtte, de kan give ham, selvom Felix Grossschartner og Jan Christen kan hjælpe ham en smule. Heldigvis har han i sin rolle som lead-out man vist visse evner i positionskampen, men han er et usikkert kort, der næppe vinder.

 

Hos Alpecin må man formode, at Gianni Vermeersch prøver igen. Han har ellers meget lidt erfaring med massespurter, og vi så da også i onsdags, at han slet ikke har farten. Alligevel sikrede en god position ham en 3. plads, og denne tekniske finale passer jo derfor godt til en crossrytter som ham. Han er bare uden den store erfaring i denne slags finaler, og da han er uden støtte, har jeg lidt svært ved at se en gentagelse af onsdagens resultat i et formentlig meget større felt.

 

Situationen er den samme for Cyril Barthe. Også han er helt alene, og da han har vist sig ret svag i positionskampen, senest i Vueltaen, ligner det en svær opgave. Tidligere synes jeg ellers, at han var god til netop det, og han lavede da også et godt resultat i Catalonien. Derfor er det muligt, at han kan gentage det, men et svagt hold og manglende fart gør det svært.

 

Endelig er der Henok Mulubrhan. Efter hans spurt i AlUla Tour tror jeg egentlig på hans fart, men han er helt uden erfaring i denne slags spurter på dette niveau. Den tekniske finale er derfor alt andet end en gave, og på et hold med tre mand er han helt uden støtte. Mit gæt er da også, at han slet ikke blander sig, men skulle miraklet alligevel indfinde sig i positionskampen tror jeg, at han kan gøre det ganske pænt.

 

Jeg regner ikke med, at Bora blander sig med Sergio Higuita i denne form for spurt, og Jayco, EF og Corratec blander sig næppe heller. Landsholdet har Felix Stehli, men han får det svært.

 

Som sagt tør jeg ikke helt udelukke et udbrud på denne regnvejrsdag, og her vil jeg se i retning af stærke folk med en god spurt og med hold uden de største chancer i spurten. Oplagte bud er Julian Alaphilippe, Jan Tratnik, Koen Bouwman, Kasper Asgreen, Jan Christen, Gianni Vermeersch, Dorian Godon, Benjamin Thomas, Henok Mulubrhan og Dion Smith.

 

Feltet.dks vinderbud: Thibau Nys

Øvrige vinderkandidater: Emils Liepins, Alberto Dainese

Outsidere: Milan Menten, Matteo Moschetti, Simone Consonni, Andrea Vendrame, Dorian Godon

Jokers: Nikias Arndt, Matevz Govekar, Julian Alaphilippe, Kasper Asgreen, Clement Venturini, Alex Aranburu, Ethan Hayter, Stefano Oldani, Tim van Dijke, Dion Smith, Ivo Oliveira, Gianni Vermeersch, Cyril Barthe, Henok Mulubrhan

 

Kandidater til et udbrud: Julian Alaphilippe, Jan Tratnik, Koen Bouwman, Kasper Asgreen, Jan Christen, Gianni Vermeersch, Dorian Godon, Benjamin Thomas, Henok Mulubrhan, Dion Smith

 

SÆT DIT MANAGERHOLD TIL GIROEN - VIND FLOTTE PRÆMIER!
FELTET.DK'S NYE APP: FØLG LØBENE FRA START TIL SLUT

Thibau Nys
Emils Liepins, Alberto Dainese
Milan Menten, Matteo Moschetti, Simone Consonni, Andrea Vendrame, Dorian Godon
Nikias Arndt, Matevz Govekar, Julian Alaphilippe, Kasper Asgreen, Clement Venturini, Alex Aranburu, Ethan Hayter, Stefano Oldani, Tim van Dijke, Dion Smith, Ivo Oliveira, Gianni Vermeersch, Cyril Barthe, Henok Mulubrhan
Niklas Märkl, Pavel Bittner, Roel van Sintmaartensdijk, Tom Paquot, Sergio Higuita, Magnus Sheffield, Luc Wirtgen, Fabio Christen, Jan Christen, Felix Stehli, Jarrad Drizners, Koen Bouwman, Benjamin Thomas, Cameron Scott, Kan Tratnik, Johan Jacobs, Axel Mariault, Felix Grossschartner
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Tour de Romandie
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Itzulia Women(2.WWT) 10/05-12/05

Boucles de l'Aulne - Châ...(1.1) 12/05

Tour du Finistère(1.1) 11/05

Tour du Finistère(1.1) 11/05

Boucles de l'Aulne - Châ...(1.1) 12/05

Tour of Hellas(2.1) 15/05-19/05

Orlen Nations GP(2.NCUP) 15/05-19/05

Vuelta a Burgos Feminas(2.WWT) 16/05-19/05

Veenendaal-Veenendaal(1.1) 18/05

Antwerp Port Epic / Sels ...(1.1) 19/05

Ronde van Limburg(1.1) 20/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?