Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?
På forhånd tak!
Feltet.dk
Årets Tour de France-vinder, Vincenzo Nibali, skaber ekstra hype om nyt styr, frempind og sadelpind fra det italienske mærke FSA - superstjernen, eller ’Hajen’, som han kaldes, pryder nemlig tre af mærkets nye produkter.
Annonce
Ved et pressemøde for et par uger siden havde Vincenzo Nibali, årets suveræne Tour de France-triumfator og Jakob Fuglsangs holdkammerat på Astana, flere vigtige emner at fortælle og fremvise.
Først og fremmest, at han har etableret en fond, hvis formål er at give mindrebemidlede en mulighed for at starte med at cykle på det GS Mastromarco cycling team, hvor han selv i sin tid blev ’opdaget’. Samt at han og andre topryttere som Peter Sagan, Ivan Basso og Roman Kreuziger har doneret signerede cykler til en auktion, der samler ind til en børnehospital i Armenien.
Men også at han lægger navn til tre nye, eksklusive dele fra FSA: Et styr, en frempind og en sadelpind, som er kommet i ’Tour de France limited edition’ versioner. Dermed gør Nibali, hvad også andre superstjerner som Mark Cavendish før ham har gjort, blot hos andre mærker.
Eller det vil sige, at det faktisk er Nibalis øgenavn, som lægger navn til - ’Hajen’. Et særligt logo blev således ved pressemødet præsenteret; et logo, som er udviklet i samarbejde med FSA, som pryder de tre dele, og hvori tre farver indgår, gul, red og pink, farverne på de Grand Tour-førertrøjer, han har båret hele vejen til mål. Et logo, som ifølge ’Hajen’ selv ”repræsenterer de vigtigste sejre, jeg har opnået de senere år”.
Da de tre nye dele - K-Force Compact styr i carbon, K-Force OS-99 CSI frempind med carbon belægning og titaniumskruer samt K-Force sadelpind i carbon - er ’Tour de France’-versioner, er det dog snarere den gule farve end ’Hajen’-logoet, som er det mest synlige ved produkterne.
Kun 300 eksemplarer af hver af de tre dele er i første omgang blevet produceret, og var man ikke hurtig nok at sikre sig et sæt i almindelig køb, er der faktisk fortsat en mulighed for at vinde et i en konkurrence, mærket kører på sin facebook-gruppe.
Annonce
Annonce
Itzulia Women(2.WWT) 10/05-12/05
Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05
Circuit de Wallonie(1.1) 09/05
Circuit de Wallonie(1.1) 09/05
Itzulia Women(2.WWT) 10/05-12/05
Tour du Finistère(1.1) 11/05
Boucles de l'Aulne - Châ...(1.1) 12/05
Tour of Hellas(2.1) 15/05-19/05
Orlen Nations GP(2.NCUP) 15/05-19/05
Vuelta a Burgos Feminas(2.WWT) 16/05-19/05
Veenendaal-Veenendaal(1.1) 18/05
Annonce
Annonce
Alpecin-Deceuninck |
Arkéa - B&B Hotels |
Astana Qazaqstan |
Bahrain Victorious |
Bora-Hansgrohe |
Cofidis |
Decathlon AG2R La Mondiale |
EF Education - EasyPost |
Groupama-FDJ |
INEOS Grenadiers |
Intermarché - Wanty |
Lidl - Trek |
Movistar Team |
Soudal - Quick Step |
Team DSM-Firmenich PostNL |
Team Jayco AlUla |
Team Visma | Lease a Bike |
UAE Team Emirates |
Annonce